Tuesday, November 18, 2008

Buat terkezut aku jek

3 hari x silap friendster under maintenance...hari2 bukak tenet jek msti cek friendster...da jd mcm tabiat dah...nk tgk friend request la..commnets to be approve la..nk bace buletin la..mcm byk je kije..hehehe..
Hari ni paper terakhir sudah berjaya aku setelkan...pasni kije aku hanyalah berdoaaaaa....aku da usaha..selebihnya Allah yg berkuasa menentukan sama ada aku layak ataw tidak untuk dpt result yg cemerlang..
Berbalik kpd citer pasal fster ni...yg sbnrnye,blk dr exam ptg td..ada sorg kawan aku ni bising2 katanya kwn2 die kat fster yg ade 400 lebey tu sume ilang..comment2 die yg beribu tu pon ilang gak...frust sgt la tu..aku apa lagi..dgr2 jek kabar brite camtu..blk umah jek mende pertama aku wat ialah on tenet...pastu on ym...hehe..pastu baru on fster...sek bek aku nye fster elok2 aja...kwn2 ade..comments2 pon ade..x ilang pon..mesti kw aku bengkek ngn aku..heheee..sabar ya zana..
Pasal exam lak..aku sbnrnye takot ngn result aku sem ni..apa la yg aku akn dpt...sem ni aku ada byk sgt probs..byk kije ngn nk cri pendapatan senirik(xnk nyusahkan mak bapak)..ngn broadband aku ni la..semenjak 2 menjak dah ade broadband ni..makin ligat aku online..hari2..ade exam pon xpe..online gak..haaa..dasat x dasatnye aku...pastu aku merungut x dpt wat betoi2 mase jwb xm..slah aku gak..tp xpe..aku rase aku boleh pas ngn cemerlang sem ni(insyaAllah..nk sedapkan ati..hehe)
Hari ni gak aku rase sedey sbb pasni aku da xde amek exam da..sem dpn aku dah mula practical..aku practical kat CIMB Wealth Advisors...jd Unit Trust Consultant..sbnrnye aku mmg da lame jd UT consultant ni cume bile dorg ckp bley practical under company ni aku apa lagi untuk memudahkan kije aku..aku pon apply la...aku kije sambil practical...aku dapat gaji..aku dpt tanggung idup aku..aku xnk mintak2 duit mak bapak ni..sem ni aku xpenah agi mntk duit family aku..sume perbelanjaan atas usaha aku seniri..hebat gak aku ni..hahaha..
Cukup la untuk hari ni..badan aku da sakit2 sbb x cukup tido..mkn x tentu..asek duduk jek bace buku..so..mlm ni aku nk tido awl..esok ngn lusa aku kene attend taklimat utk practical..xtaw la apa yg nk dibebelkan tu...dah la 2 hari..terbantut niat aku nk blk awal..nk cuti..nk enjoy..oklah..sampai disini saja..papai

No comments: