Monday, December 1, 2008

my 1st day practical

hari ni saya dah start practical...practical aka industrial training...5 bulan tu...lame sey...tp xpe...name pon training...terima je la...hari ni xde pape pon just jumpe puan hawa (Boss),die bg briefing,citer tu citer ni...kui 11 da abeh..da ley blk...kui 8.30-11am..2jm stgh jek...best betoi...

esok puan hawa soh attend event kat KL..CIMB Wealth advisors nk launching utk 2009...kene bayar tp puan hawa da tolong bayarkan..sponsor..hehee...tema die white n colorful...adeiii...colorful...nk kne pakai baju cam pelangi ke???hehee...jap agi nk kuar cari baju..sok nk jumpe owg2 yg da berkerjaya n berjaya..kene la jugak kite jage image..wat2 la cam da lame berkecimpung dlm UT ni..hihi..

pas blk dr ofis td...owner umah da dtg soh kemas2 brg...saya mmg nk pindah pon..igt mlm2 sket baru angkat barang2 tu..tp dah xdan2 dah org len nk masuk terpakse la gak tghari terik lagi panas tu pindah barang2..adeiiiii....banyak gler barang..berat lak tu...sek bek pindah umah same level..kalo trun nek tangga mau pengsan jugak rasenye..ade la dlm berbelas2 kali dok pusing2 angkut kuar masuk barang2...auntie cina tu pon nek pening tgk aku..huhu..siap tnye agi.."amoi,manyak lu punya barang...ini sume barang lu sorang ke??"...da taw brng saya byk kan nye nk tolong angkat..hehee...

last2,ptg baru siap hbs angkut..eh..tggl tong gas jek lom agkt..x larat..berat sey...boipren pon xde ni nk tolong agkat..biar dulu la...esok2 la saya amek...

ok la...nk kuar da ni...nk cari baju...shopping sket...

No comments: